Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Lina - 25 augusti 2009 21:27

Löning idag. Kul. Blev spontan träningsklädesshopping på hemvägen, ett par nya capritajts och en t-shirt på rea.

Provade skor också, men nä. Väntar till torsdag som sagt.


Torsdag ja. Jag är lite nervös. Håhå. Inte varje dag man får komma på intervju så där.

Spännande.

Och pirrigt.

Och nervöst.

Och kul...


Har jag tur får jag träffa exsambon också. Om hon är hemma alltså. Det vet man ju inte, som den bruden far omkring! :)


Jobbade och körde näst-bästa-ever idag. Inte så kul som det låter, för jag blev i princip dränkt i Biltemakataloger. Ääääh.. 290 st. Iaf. Det fick räcka så. Resten får cheferna dela ut i morgon. För då är jag tillbaka på det jag egentligen skulle gå idag. Fast där fick visst A gå, och han delade ut kataloger på hela. Bra kille. :)


Efter jobbet knatade jag ner på stan, lånade böcker på biblioteket och sen träning (läs; cykla och läsa deckare). Försöker låta bli att springa för att se om det hjälper. Dumma fot.

(Vore ju bra om mitt minne kunde fixa att se till att ringa sjukgymnasten mellan elva å tolv, men det glömmer jag hela tiden, humpf.)


För övrigt ska jag förmodligen flytta.
Nä. Pappa, lugn! Sätt inte morgonkaffet i halsen.
Det är inte jag och alla mina sjuhundra böcker, fyrtio flyttkartonger och stökigaste förrådet i stan som ska flytta. Lugn. :)

Det är bara bloggen. Som ska flytta från bloggagratis till en egen domän. Bara en sån sak, tack för det, Skånepågen.


Fast det blir efter Cypern.
Precis som väldigt mycket annat i mitt liv.
"Ähh.. det tar vi efter Cypern."

Soffköp. Bloggflytt. Ångest och tandagnisslan.


Det tar vi då!


Kom precis på, vem passar min lägenhet, mina blommor, bilen och posten om jag åker bort? Jag har ju systern som brukar sköta det med mig.

Ehum.

Oj?

Ovido - Quiz & Flashcards