Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Lina - 13 augusti 2009 18:41


Det där är ungefär 75% av det jag skulle ha med mig idag.

Hm.

Igår var deras låda borta. Idag hade de satt upp en ryggsäck i stället.

Det bor kreativa människor på mitt distrikt! :)


Och en favoritbild från förra veckan:


Någonstans på Södertull.

L tar högersidan, D tar vänstersidan och jag.. Ja.. Jag åker bakom och peppar. Och solar. :)

Idag har jag för övrigt vilodag, vilket gör mig rastlösare än någonsin.
Ser fram emot morgondagens löpning, blir milen om höften, som varit snäll idag, håller. Hoppas, hoppas.
Sen drar jag till hembyn i morgon kväll, hämtar lådan, fixar med mammaochpappas dator, busar med Hugo, sover kvar, drar söderut på lördag morgon och kommer inte hem till stan förrän på lördag kväll. :)

Av Lina - 13 augusti 2009 17:09

Jag kanske ska plugga ändå.

Kanske.

*klurar*

Kanske.

*klurar*

Kanske. :)


Jag hade visst inte läst mitt antagningsbesked så noga, missade att jag kommit in Umeås distansvariant av coaching och ledarskap också.

Tills de skickade hem en bunt papper idag.

Hoppsan.


Så det betyder att jag kan plugga på distans, jobba samtidigt och... Fundera.


Så. Plugga. Kanske?

Ovido - Quiz & Flashcards