Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Lina - 9 augusti 2009 20:24

Jahaja, det var den söndagen det.
Jag sov som en sten i natt. Go figure.

Tog en rejäl sovmorgon till och med.

Vaknade, gick ut på balkongen, tittade över räcket och såg detta:

Jag tror natten var hård på somliga.

Hann sitta en stund innan jag insåg att huset och lägenheten blev väldigt tyst. Märkligt tyst.
Hissen tvärstannade, kylskåpet tystnade och lampan i sovrummet slocknade. Hm.
Ut i trapphuset.

Strömavbrott.

Hann bli två, och två olika som satt fast i hissen... :)

Pappa, tur du inte var här! ;)

Sen hann jag med en morgonpromenad på sisodär 1 h och 45 minuter, laga lunch, ligga på soffan och titta på resten av Generation Kill, sms:a lite och nu ska jag kravla ner i sängen snart.


I morgon väntar näst-bästa-distriktet-ever. Yey.

Långpass på spinningen, ryggträning, ja, sämre dag kan man ha.

Ovido - Quiz & Flashcards