Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Lina - 1 augusti 2009 22:20

Ja, så var det lördagkväll.
Muskler mosade, oh ja. Träningsvärk i morgon, mmhm.
Skulle tro det va.


Skriver listor och planerar, på måndag drar jag nämligen igång Projektet 2.0 Originalprojektet gav mig nästan minus fjorton kilo.

Planen är att 2.0 ska fixa de sista åtta-tio. Till jul. Lugn.

För träningsdosen ska maxas också.
Balansgång, det där.


Så nu är det bara att ladda. Måndag morgon, då kör vi. Slut på semestern. Allvar.

Hela vägen in i kaklet.


Försvinner jag in i den där träningsbubblan helt i höst så vet ni var jag är i alla fall. I löpspåret eller på gymmet, i sängen eller på jobbet.
Träning, sömn och jobbet. Låter som en plan, om ni frågar mig. :)

Positiv sidoeffekt; jag har inte tid att tänka på något annat.

Av Lina - 1 augusti 2009 09:46

Vaknade med ett leende på läpparna. Det händer inte så ofta, så det gäller att njuta. Miss Sunshine liksom. Solsemester inom räckhåll, bra rull på resterande livet och ja.. Det är bra!


Är på väg till dagens första träningspass, blir bodypump på gymmet. Skönt. Mosa musklerna rejält, hem och fylla på energi och vila, sen ut i löpspåret.

Kanske inviga min nya löparjacka som jag fyndade på stan med Beccs igår. :)

Låter som en plan.


Nu, cykla till gymmet och mosa muskler, var det ja.

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards