Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Lina - 3 augusti 2009 23:02

Vilken dag!
Började med uppstart av Projektet i morse, packa matlåda, fixa sallad. Iväg till jobbet, där allt var som vanligt, men ändå inte, ut och köra firmasväng jag inte kört på hela sommaren typ, tur D kunde rädda mig när jag glömt hälften. :)

Blev utkastad i en bil och skulle köra bunt, kom seglandes över Staffansbron och vem möter jag då, om inte storasyster, som hejjade! Bonuspoäng! :)

Ut igen, på trappspring. Inte så trevligt eftersom jag har träningsvärken from hell i baksida lår sedan i lördags...
Fick lite hjälp, fick hjälpa till lite, fick åka runt på nån villagata och se förvirrad ut. Allt var som vanligt.

In, käka lunch, hjälpa chefen lösa en massa problem som han inte orkade med (ringa en massa samtal och prata/skälla/övertala).
Slutade kl 15, stack direkt iväg och sprang, ett lugnt 40 minuterspass, sen förbi gymmet på vägen hem, körde styrka rygg. Hämtade paket på ICA, sen äntligen heeem, äta mat, duscha, prova alla nya kläder, prata med bollsparkande grannen med sambo som håller på att flytta, buhu, lämnar mig ensam i misären, och sen stack jag ner på stan, hämtade upp systrar på Brända och sen vidare på bio.

Vi såg "Sommaren med Göran" och jag har grav skrattkramp i kinderna.
Hallåja! Pinsamt superrolig film. SE DEN!


Nu ligger jag i sängen och ska strax sova, jobbar tidigt eftermiddagspass i morgon, börjar kl 9. Så det blir sovmorgon! :D

Sånt gillas.
Fick även höra idag att om allt går vägen får jag köra på ett av mina favoritdistrikt nästa vecka. Chefen lade fram olika alternativ och lät mig välja, (den bemanningsplaneringen verkar lovande va?) och då valde jag mitt eget gamla så klart. Näst efter 93 i Skutan är ju det bästa distriktet jag kört. Och 93 kunde han inte fixa, sa han. Hm. Får nöja mig med 57 då. :)


Och; har jag tur får jag gå på kurs helgen vecka 35. Inte vilken kurs som helst... Kan tyvärr inte avslöja vad det är jag ska göra, mer än att jag kommer bära m90... :)



Nä, sova var det ja!

Godnattkram!

Ovido - Quiz & Flashcards