Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Lina - 2 augusti 2009 18:58

Nej, har inte kommit fram till någon lösning än.

Den jag helst av allt vill prata med om det här är inte tillgänglig på ytterligare en vecka. Attans.
Har funderat hela dagen, men jag har faktiskt fått lite gjort idag också, har tokstädat lägenheten, storhandlat på Ica Maxi med syster och gudbarn som assistenter, träffat A, lagat sju matlådor och ska nu diska.

Phu.


Ska sova i god tid, blev nästan ingen sömn alls i natt och jag börjar i ottan i morgon. Det var den semestern det! Men;

I morgon börjar Projektet igen, härligt. 

Bra mat, ännu bättre träning och äntligen lugn i huvudet.
I can't wait.

Av Lina - 2 augusti 2009 00:57

Ja, det snurrar så förbaskat i mitt huvud och jag kan inte sova.

Illa.


Fortfarande jobb-skola-Umeå-Stockholm-regementet-nytt jobb-kärleken-söka SOU igen-söka polis?

Det fortsätter att virvla runt, runt, runt.


Ge mig ett råd, någon?

Ovido - Quiz & Flashcards