Direktlänk till inlägg 22 maj 2009

Helg, fredag, helg

Av Lina - 22 maj 2009 19:48

Här kommer bilden som utlovat;


Gårdagens fynd på Glitter.

Idag har jag äntligen fått tummen ur och köpt vitrindörrar, glashyllplan, en ny pall och nya dynor till balkongen. Storasyster har även köpt markisväv som vi ska spänna upp där, kommer bli snyggaste balkongen i stan. Eller åtminstone i min stadsdel... ;)

Ibland är det även tur att man har goda grannar, så man får bärhjälp när man shoppat lite mer än man kan bära!


Nu är det chill i soffan framför TV:n som gäller. Har varit riktigt yr i huvudet idag så det ska bli skönt. Lagom jobbigt med helg, fredag och sen helg igen!

Slötitta och känna att man inte har ett enda problem här i världen, ack så härligt.
Förutom då att min mobil håller på att lägga av, den vill inte alls som jag vill. Det går t.ex inte alltid att få den att förstå att jag vill ha vibration, den byter nummer på kontakter i telefonboken (Ingrid, du brukar få Jennifers mobilnummer..?! Ruskigt irriterande.) vilket kan bli rätt mycket fel när jag ringer helt fel nummer, det var speciellt snyggt när jag ringde och väckte fel person häromdagen, pinsamt, eller skickar sms till fel person, man får tänka vad man skriver.. ;) Den fastnar i menyer, stänger av och har sig i största allmänhet.
Tur jag har garanti kvar till i höst. Får bli en repa till OnOff till veckan, ska bara hitta kvittot.
OnOff fixade ju datorn snyggt, hoppas på samma tur den här gången.


Men NU Lisa, NU är det i alla fall bara en vecka kvar tills jag dyker upp hos dig! :) På fredag eftermiddag sätter jag och Skolådan fart mot Uuumeeååå..


I morgon blir det mer shopping, tur man snart får dubbel lön... Har kikat ut några saker jag måste titta lite närmare på, både sandaler och en ny väst, sen blir det fröken K, fröken P, grabbarna grus och finfint häng strax ovanför trädtopparna på kvällen, om jag har tur!


Nu: Pistvakt och överbliven kalasmat.
Hojt!

 
 
Lisa

Lisa

22 maj 2009 21:44

Hihi, ja nu, Nu är du nog snart dessutom här:):) Såååå mysigt!:) Ruskigt snygg ring också by the way:) Kram påre!:)

http://kramasmera.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 19 december 2010 18:45

Jag fortsätter att leva livet på : http://www.linaleverlivet.nu, välkommen! ...

Av Lina - 24 maj 2010 12:00

Nu har jag bestämt mig.   Från och med nu är denna blogg nedlagd och ligger bara kvar som minne.   Tack för 3,5 fina år, tack för alla kommentarer, tack för uppmuntran när livet varit jobbigt, tack för att ni gjorde mig upprörd nog att kliva ...

Av Lina - 18 maj 2010 12:29

Ju mer jag tänker på det, ju mer övertygad blir jag att bloggen gjort sitt. Den går på grym tomgång.   - jag kan inte berätta något om mitt nya jobb (eller åtminstone väldigt lite)- hur kul är det för er att läsa om mina fyrtioelva svängar på c...

Av Lina - 12 maj 2010 13:40

43 kvadratmeter bostad är fixad i stora staden från mitten av juni.   Åh! ...

Av Lina - 11 maj 2010 12:33

Just nu är det väldigt många bollar i luften, hela tiden, på jobbet. Roligt! Drar strax iväg på planeringskonferens, ska bli spännande. Kanske jag får ännu mer att göra? :)I övrigt har jag huvudet fullt av snurr i vanlig ordning, vill gärna komma...

Ovido - Quiz & Flashcards