Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Lina - 28 maj 2009 20:55

Har; jobbat en supersoft och härlig dag, trots ösregn på invägen och tunga blöta shorts. Köpt tre rosa saker och lagt i ett kuvert...

Borde; Packaaa!! Ume', brännbollsyra och våldgästa Lisa i helgen, yeah!

Ska; Sova i tid som omväxling, så jag pallar börja kl 6 och sen köra 47 mil i morgon... ;)

Dagens höjdpunkt; fika på stan med långa farbrorn (bättre?) i två timmar, man har en del att ta igen när man inte har setts på 1½ år och har två missioner att jämföra. Saker som återkom i det samtalet var "saft&bulle", samt "jag tror jag måste slå dig". Hm. Märkligt. Avundsjuka måntro? :P
Men det var ett kärt återseende, för bakom den ack så välbekanta bitterheten är han en av de allra bästa människorna jag känner.

Ser fram emot; att oförtjänt få dagens ris i tidningen, haha. Tack storasyster för att du drar på dig sånt när du lånar min bil! ;)

Behöver; massor av "tumhåll" om Skolådan ska orka till och från norra Norrland...


Så nu; packasovajobbaåka - see yaaa!
Ha en bra pingsthelg, jag vet att jag ska..

Ovido - Quiz & Flashcards