Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Lina - 8 maj 2009 17:26

Hade det varit lite annorlunda läge hade jag kunnat gilla den nya ordningen, där jag bor betydligt mer centralt än vanligt, med bara 7 minuters cykelväg till jobbet, med en sambo/hemmafru som väntar med maten på bordet när man kommer från jobbet och som fixar matlåda och handlar och...
Sällskap vid frukostbordet och allt.
Trevligt är det, hursomhelst.

Idag råkade jag lova en massa saker. Hm. Som att jag kommer stå påklädd, pigg och redo för äventyr utanför min dörr kl 5.10 nästa söndag. Goooosh. Hur ska det gå till? :S
Och sen råkade jag lova att jag ska jobba på söndag, bara för att min chef ska byta mitt sena skift sista fredagen i maj till ett tidigt, men vad gör man inte för att rädda Umeåhelgen och besöket hos fröken J?

Nu ska jag ner på gymmet och träna, sen "hemhem" och packa inför morgondagens äventyr.
För i morgon börjar allvaret, marschträningen inför Nijmegen...
Har köpt tejp och ska tejpa fötterna i förebyggande syfte ikväll.
Återkommer med resultat i morgon. :)

Ovido - Quiz & Flashcards