Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Lina - 11 maj 2009 15:24

Ja, snart låser de in mig någonstans. Det kan omöjligt vara tillåtet att vara så här gravt förvirrad... Suck!
Har haft huvudet under armen idag igen, tur man har en snäll chef som räddar mig i tid och otid, som ringer och säger till när jag glömmer. :)


Satte nytt personligt rekord i glödlampsbyte på min gamla pärla, upp med huven, ur med damask och koppling, ur med lampa, i med lampa, på med damask, på med kopplingen, vrida på nyckeln, konstatera att lampan lyser, ner med huven, in tillbaka med nyckeln till tacksam M som var glad att slippa.
Allt detta på 90 sekunder. :)
Vad säger man, jag är bra på udda saker...

Nu, hemmahemma, byter kläder, ska på Ica och hämta paket, sen tillbaka hem till sambon som väntar. :) Ska iväg en sväng ikväll och sen mååååste jag plantera blommorna! Gud, vad jag tjatar om dom.
Pallra sig iväg var det ja.

Ovido - Quiz & Flashcards