Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Lina - 17 maj 2009 15:57

Det här har varit en av de absolut bästa helgerna på väldigt, väldigt länge.  Det har varvats övning igår (strid i bebyggelse) med roliga möten, filmkväll, äta ute, massor av skratt och ännu mer övning idag (med en helt annan pluton dock!).
Grymt trött i lårmusklerna efter allt övande, nerpåknä-uppigen-nerpåknä.

Och i handlederna, var ett tag sen man höll i det där stålspettet till vapen på daglig basis.

I morgon bär det av till Eskilstuna på begravning, på tisdag ska jag eventuellt träffa en god vän jag inte sett på 1,5 år, på onsdag jobbar jag sent och på torsdag fyller jag år, vilket ska firas med familjen. På fredag är det klämdag för många, själv jobbar jag något specialihopsatt 9-19.30pass Hm.

Helgen blir nog lugn, marschträning förstås, laddar för pingsthelgen då det bär av norrut igen... :) Weee!

Inte riktigt lika långt och inte riktigt lika länge. Men ändå!


Nu; välbehövlig dusch och sen mat.

Ovido - Quiz & Flashcards