Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Lina - 24 maj 2009 19:59

Gårdagen avslutades bra, fast jobbigt, fast skönt, fast tungt.
Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, eller som man vill.
Det går inte alltid, hur hett man än önskar.


I morse åkte vi och hängde på låset på Biltema, fixade öljetter till mitt blivande balkongskydd, köpte nya vindrutetorkare till Skolådan (tyvärr måste man vara civilingenjör för att montera dem så jag har inte riktigt orkat det.. Än. Ett måste innan Umeå dock.) och veckohandlade på Citygross. Efter lunch hemma drog vi ner på stan och jag kom hem med ett par svarta gladiatorsandaler, en Peak Performancejacka och en svart väst. :)

Jackan var i stället för tröjan jag fick i födelsedagspresent, tyvärr fungerade det inte att byta storlek då nästa storlek var för stor och den jag fick var för kort i ärmarna. Synd! Dock är jag redan kär i min nya jacka... :)


En fika på stan, en promenad, sen snack och grillning på balkongen. Trevligt... :)

Nu laddar jag för ny arbetsvecka, där vi ska lära upp en ny stjärna inför sommaren som dessutom är min granne. Kan bli roligt.


Dessutom är det dags att bringa någon ordning på livet inför hösten.
Ringa och fråga hur det går med tillsättandet av tjänsterna jag sökt, till att börja med. Det börjar bli otåligt att gå här och vänta.

Jag är född utan tålamod, och det här går mig styggt på nerverna.

Ge mig klartecken, nuuuu. :)

Ovido - Quiz & Flashcards