Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Lina - 29 juni 2009 19:18

...men nån måste ju offra sig....

Idag var det min tur. ;)


I övrigt har jag väldigt lite att tillägga. Dagen har ramlat på i ett rasande tempo, precis som alltid när man jobbar 9-17. Tre svängar hann det bli, en företagssväng i bil, en vanlig sväng på moped och en tömningssväng i bil.


Bäst idag var dock pumppasset på vägen hem.

Skönt slut i alla muskler och kommer sova som en sten i natt.


Nu ska jag käka, betala räkningar och se över ekonomin för att se om det finns utrymme för att köpa en ny TV i morgon.. :)

Man kan hoppas, för det börjar bli lite tråkigt att vara utan.


Min mage skriker MAAAT nu. Så. Mat!


[Och just ja, grattis till världens bästa långa farbror, som också fått en plats på MSS Kvarn i höst. ;)]

Av Lina - 29 juni 2009 07:30

Si vis pacem, para bellum.

- om du vill ha fred, rusta för krig.


Måndag morgon, arbetsveckan har börjat.

Utvilad, nytvättad uniform, utsövd, matlådeladdad och klar.

Full fart mot helgen. :)


Har förhoppningar om att den här veckan ska bjuda på så väl ett besked från Stockholm som ett antagningsbesked från VHS, så jag kan börja fundera över min framtid på allvar, men jag lär nog bli ack så besviken. Äsch. Hoppas kan man alltid!

Ovido - Quiz & Flashcards