Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Lina - 4 juni 2009 19:45

...kan det inte bara sluta regna nu?

Av Lina - 4 juni 2009 07:31

Skolådan poserar vid Höga Kustenbron på väg till Umeå.

Min Nishiki gillar att åka i bilen..

Gör-din-egen-sallad blev världens  godaste lunch i gröngräset...

...samtidigt som The Lost Vikings förgyllde vår tillvaro.
Här river de av "Kan man älska nån på avstånd" a capella.

På kvällen när vi grillade steg de upp med en luftballong på andra sidan vattnet.

Höga Kustenbron på hemvägen

Sundsvall i motljus

En sjö på vägen hem - ack som jag längtade efter att bada...

Det blev några mil!

...och om ni undrar över den halvdåliga kvalitén på bilderna så beror det på att de är tagna med mobilkameran, då jag så klart glömde minneskortet till min digitalkamera... :P

Nu måste jag städa innan jag drar till jobbet.

Ovido - Quiz & Flashcards