Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Lina - 5 juni 2009 21:41

Staaaaaaaarka armar idag.
Tills det var dags för bänkpress och jag insåg att jag förbrukat all kraft redan. Hm.
Grabbarna garvade och frågade om jag behövde passning när jag under hysteriskt "klånkande" pinade mig genom tre gånger tio på trettio kilo. Haha. Varje gång jag sträckte armarna slog stången i ställningen. Smidig som ett kassaskåp med öppen dörr.

Jaja. :)


Nu - sova sova säng säng säng och ladda för morgondagen, som börjar med morgonpromenad, gröt och svordomar över utebliven morgontidning. ;)

Av Lina - 5 juni 2009 15:48

Taggen är tillbaka, känslan och fokuseringen är åter på max.
Maj var en slapp och slö månad, men juni får inte bli likadan.
Hey, jag har ju en marsch att klara av, och bikiniform att hitta innan vi far.

Därför blir det hårdkörning med start nu. Nu på en gång.

Träningsschemat är lagt, går ut hårt med ett överkroppspass på gymmet om en stund.

Lisa - kom på mig själv med den där omedvetna, nöjda, rörelsen över triceps igår. Passet på IKSU tog fint! Magträningen på bollen känns än... ;)

Projektet is back in business. Nu kör vi!

Men först;

* Mellis
* Powernap

Av Lina - 5 juni 2009 12:51

...när någon ringer och säger "Hej, vill du följa med mig utomlands i sommar, jag bjuder?".





Är man hyfsat normalt funtad så säger man ja.
Så jag sa JAA. :)

Så klart.

Tihi!

Ovido - Quiz & Flashcards