Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Lina - 9 juni 2009 16:43

...här kommer skatteåterbäringen!


4300:- skäl att fira en redan bra dag. Whehoo.
Tror jag ska våga mig in och titta på en ny hoj i morgon. :)
Fast, prio ett är att lämna in röda faran på service, för det är något som inte riktigt är som det ska med bakdäcket. :/ Vägrar ta emot luft trots att halva däcket är platt. Humpf.

Ny slang, justera växlar och bromsar, sen så... Slipper jag skramla runt på racern till jobbet.


Krafttag på städfronten nu. Mycket välbehövligt.

Av Lina - 9 juni 2009 06:02

Inte ett dugg stel, blåsan på tån har nästan läkt, det här blir en bra dag. :)

Gårdagen slutade på ett sätt jag inte alls tänkt mig, men hey, vad vore livet utan överraskningar? :)

Lite skratt och lite prat, lite tok och lite sanning.

Jag tror man kan säga att man haft en rolig kväll när man fortfarande ler när man vaknar..!

Nu; frukost och sen cykla till jobbet. Finemang.

Ovido - Quiz & Flashcards