Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Lina - 16 juni 2009 22:55

Världens bästa kompanjon. :) Rallybilen.


Finn ett fel?



Är man bara tillräckligt långsam får man hjälp. :)


Fin utsikt över regntung stad


En vanlig dag på jobbet! :)


Det här väntade mig i morse när jag klev ut... :)

Av Lina - 16 juni 2009 22:19

Grabbarna på jobbet skrattade åt mig idag för att jag var så stel.

Det var långt ner till golvet, det var väldigt många trappor att sega sig upp för. Hm... :)

Bodypumpen tog bra och spinningen tog ännu bättre, med långa promenader på det så får man träningsvärk. Big time!


Det sämsta med dagen; klev snett med dumma foten och den gör nu rackarns ont. :(

Så; högläge, vila och hålla tummarna att den mår bättre i morgon!

Av Lina - 16 juni 2009 10:05

Vaknade i morse på ett mindre roligt men ändå ack så trevligt sätt.

Solen sken in rakt i ansiktet på mig. Rullgardinen har jag liksom inte använt på ett tag...

Inte så kul att vakna tidigt av det, men att solen ÄNTLIGEN skiner på liten skitig brevbärare är så jäkla underbart.


Morgonens löparrunda ersattes därför med en lååång promenad i solen.

Härligt!


Nu väntar jobb, har lämnat blöt Skolåda i snäll kollegas varma händer och får nu njuta i fulla drag av att ljuset äntligen återvänt..!

Ovido - Quiz & Flashcards