Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Lina - 10 juni 2009 22:50

Jag har precis beställt en ny klocka.
Igen.
Ja, jag vet att jag redan har två snygga Casio, men jag kunde inte låta bli.
För nästan inga pengar alls (*harkel*) kommer snart den här skönheten att landa i min postlåda...



Välinvesterade skatteåterbäringspengar.

Det var dessutom 65% rabatt. :)

Och ja, det blev en tredje Casio. Varför ge upp det vinnande konceptet?


Nu - natti natti.

Av Lina - 10 juni 2009 08:45

Vaknade av smatter på rutan, ute står regnet som spön i backen.
Typiskt.
Men men, det är inget att deppa över, det finns ju bot mot det mesta, blöt kommer jag med all säkerhet att bli ändå.


Jobbar eftermiddag idag, stängning till och med, igen. Har bytt med bollsparkande grannen ovanpå som har match, vad gör man inte för sina kollegor. :)


Tog faktiskt krafttag med städningen igår, det var inte bara som jag sa.

Nu ska jag bara;

- plocka ur diskstället

- dammsuga och torka golv

- hänga in nystrukna kläder i garderoben

Så är det fint här igen. Jippie!

Slipper jag komma hem ikväll och kväva lusten att skrika högt när jag för sjuhundrade gången kliver över packningen från Umeå eller packningen från Abisko eller marschträningsgrejjerna eller tomkartongerna från IKEA...


Så om jag sätter fart nu så hinner jag ju det innan jobbet. :)


Och just ja!

En superjättebamsestor K R A M till världens bästa mamma som fyller år idag! Grattis!

Ovido - Quiz & Flashcards