Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Lina - 27 januari 2009 12:49

Nä, nu är jag riktigt less, dumma Schenker har tappat bort mitt paket och verkar inte vara speciellt mån om att hitta det heller. Humpf!! Tänk att det ska vara Posten till allting. :(

Annars är det en bra dag, har till och med hunnit med en liten shoppingrunda på lunchen. Bra men förbjudna saker för undertecknad. Dock ska de inte in i min mun utan ner i en kartong och skeppas iväg. Så, det går nog bra. :) Alla hjärtans dag är ju på ingång, gäller att ligga steget före om man vill hinna i tid när avståndet är långt.

Igår gick jag över tjugofyratusen steg, bara en sån sak. Till jobbet (5 km enkel väg) och hem, till gymmet (2,5 km enkel väg) och hem. Plus att jag kutade runt som ett skållat troll i vanlig ordning på dagen.

Bodypump på kvällen, det var riktigt roligt. Tre stackars gymnasiegrabbar fick en liten knäck på sina egon när vi brudar lastade på dubbla vikterna och inte med en min visade att det var jobbigt. Själva höll de på att vika sig flera gånger om. :)
Skadeglädje? Ja, lite. Står man och är kaxig innan och tror att det är en lätt match så...

Idag blir det en timme spinning utöver promenaden till och från jobbet. Är även sugen att prova ett nytt program på axlarna. Hm. Men jag hinner det också, eftersom kvällen inte blev som det var tänkt.
Hade planerat för filmkväll med grabbarna grus, men den är inställd på grund av skolarbete. Måste vara jobbigt sånt där. ;)
Vi får göra ett nytt försök när det lugnar ner sig.


Nä, om man skulle försöka få något jobb gjort. Har just inget att sysselsätta mig med för stunden eftersom jag passar kassan och det är tvääärlugnt, men nåt litet kan jag väl kratta fram...

Ovido - Quiz & Flashcards