Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Lina - 3 januari 2009 21:24

Välkommen 2009!

Nyårsafton blev kanon..!
Ner till Stockholm, ett tvåtimmarspass på gymmet med Stina, bastu, dusch och fix, sedan iväg på fest hos Annelie, en fest som var riktigt, riktigt rolig!
Vid tolvslaget brassade grannen av några larmminor, ja, är man på ett skjutfält så är man! :) Vi tog inte Skolådan hem förrän klockan var halv tre.

På nyårsdagen tog vi ett varv runt Gardesmilen och det var härligt kyligt men soligt väder. Skönt att prata av sig en massa, hjälp vad jag saknar våra terapisamtal runt campen!

Sen har jag inte gjort så fantastiskt mycket av värde, jag har jobbat och tränat, blivit lätt förbannad och sedan lugnat ner mig.
Missat ett roligt samtal, hoppas det ringer igen, promenerat, städat, lagat mat i min nya wok, promenerat lite till... Ja, det är ungefär så mitt liv är nu, jobba, äta, träna, jobba, äta... ;)


Och sova, vilket jag ska göra nu! :)

Ovido - Quiz & Flashcards