Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Lina - 5 januari 2009 17:58

Så var det afton igen, knepigt liv det här, jobba två dagar, ledig två, jobba en, ledig två, jobba en, ledig en. Himla underligt.
Men välkommet! :)

Idag blev det "bara" 2 timmar och 50 minuter övertid, hm, känns att man börjar komma tillbaka till det gamla vanliga slitet.
Dock kommer jag aaaldrig att sluta förvånas över en del människor. Så är det bara.
Vet inte hur många gånger jag förtvivlat slet mitt hår idag och funderade hur folk tänker - egentligen.


Well, well. Annars är det bra. Jag ska bara duscha och käka något så ska jag ringa ett samtal och stämma träff med en vän jag träffar alldelens för sällan (KAN bero på att hon bor i Norge..). På tal om telefon var jag ju lite sur för att jag missat ett roligt samtal i förrgår, hah, det ringde igen igår. :)
Det var roooligt att höra din röst, fördröjningen till trots.

Projektet går in på sin fjärde vecka och allt går som smort..!
Snart kommer min mentor hem till kalla Sverige igen också, så kanske det går ännu bättre.. ;) Jag gillar när jag har någon att hålla i handen. :)

På onsdag är det återbesök hos sjukgymnasten, får vi se vad han har att komma med den här gången. Kan ni vara snälla och hålla en tumme för att jag får börja springa snart?!


Nä, dusch och mat och prata i telefon var det ja!

Sen mindre roliga diska, städa och dammsuga. Uggh. :P
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards