Alla inlägg den 20 september 2008

Av Lina - 20 september 2008 10:17

Rapport från en kall kontingent; i natt sov jag i långkalsonger, fältskjorta och raggsockor under täcke + filt. Hm.
Igår hade jag pannband också.

Jag fick flashbacks till ett kallt tält 20, på en åker på Falu övningsfält.
Det enda som saknades var gruppchefens snarkningar, eldpostschemat och blött liggunderlag...

I morse började jag och Stina prata om mat. Det skulle vi inte ha gjort, för jag fick hemlängtan så det stänker om det. Hm.
Dumt!

Sitter och skriver slutrapport, snart är det bara en månad kvar!
Är svårt att ta in. I början av november är jag hemma, hemma i min lägenhet, i min säng med duntäcke och värme, hos min familj, mina vänner... Visst längtar jag, även om jag trivs bra här också.


Nej, jobba lite kanske?

KRAM!

Ovido - Quiz & Flashcards