Alla inlägg den 18 september 2008

Av Lina - 18 september 2008 21:06

...i Försvarsmaktens snygga långkalsonger. Snälla!
Det är så gruvligt kallt där jag sover så jag drar mig för att lämna mitt varma, gosiga kontor och ta mig hela vägen upp till mitt kalla rum.
Med tunt sommartäcke, otätt fönster, kalla betongväggar...
*hutter*

I natt blir det filt, täcke, långkalsonger och det vette sjutton om inte rånarluvan åker på snart. Som när jag och Johanna tältade när vi var små..!


Och nej, för er som undrar, vi har ingen värme i våra element.

Tji fick jag... "Det är ju inte ens oktober än!" Nä, men kallt som på Nordpolen är det oavsett vad månaden heter.

Snart fixar jag ett alternativt boende i människobyn!
Ska sätta upp en lapp i morgon. Om jag inte fryst fast i sängen till dess.

Ovido - Quiz & Flashcards