Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Lina - 31 januari 2010 11:00

Förlåt, men jag måste få skryta lite;

- jag har, trots att jag jobbar så mycket som jag gör och lever några hundra mil hemifrån, lyckats ta 15 högskolepoäng den här höstterminen. Pluggat på halvfart, alltså. :)

- jag hade nästan fullt, så när som på en enda plats, på mitt spinningpass igår. Dessutom hade jag finfint sällskap och fick äta finmiddag på svenska campen. Som en bonus.


Så det så!

Nu har jag skrävlat färdigt. :)
I natt sov jag 11 timmar... Och jag vaknade inte en enda gång. Det är så himla skönt att bo ensam! Dessutom svettades jag när jag vaknade, vilket är absolut första gången sen jag kom hit, eftersom jag i vanliga fall vaknar av att jag hackar tänder för att det är så kallt i baracken. Men, nu lyfte jag bara på foten och öppnade fönstret och så var det problemet löst. :)


Så nu är jag ikapp med sömnen, ska ta en långpromenad och sen jobba lite och efter det väntar lunch och träning och kanske, kanske en liten shoppingrunda.


Och ikväll ska jag ge mig på att ladda upp lite bilder här, för nu börjar det bli för mycket text och för lite bilder. Igen..

Ovido - Quiz & Flashcards