Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Lina - 5 januari 2010 21:34

Ja, något är väldigt galet.
På mig eller pulsklockan.
För idag sprang jag intervaller med 103% av min maxpuls som peak. :)


Trooor det är något galet med inställningarna där, ja. :)


Sitter i sängen, käkar apelsin och känner mig nöjd med livet. Skön känsla.

Av Lina - 5 januari 2010 18:33

Så var det tisdag igen. Vanlig arbetsvecka denna vecka, utan söndag på en fredag och lördag på en torsdag och andra konstiga regler.
Lite skönt och lite jobbigt.. ;)
Har en fullspäckad vecka i vanlig ordning, började med en långkörning idag, på snöiga, kalla, isiga vägar, det gällde att hålla tungan rätt i munnen.
Så när jag sen satt utanför mötet och passade bilen råkade jag.. Ehum. Somna. :)
Till allas stora nöje, då de kom ut och jag låg bakåtlutad i framsätet med boken på magen och sov...


Bäst var ändå när de kom tillbaka från sin rundtur, vi åkte iväg och skulle käka och när jag klev ur bilen och träffade teamet för första gången utbrast de "LOOK, he's got miss March as his driver!" :)

Jag är ju "fröken mars" på den där rackarns kalendern de tapetserar med runt om i landet...

Ja, justja, det kanske jag glömt att berätta? Att den lilla postern de skulle skicka som bilaga i en ungdomstidning i Kosovo numera även finns i kolosalformat på reklampelarna?! Jag fick mitt livs chock i Mitrovica häromdagen, när jag svängde runt ett hörn och fick se mig själv leendes från en stor tavla. Whaaaaat?! De hade liksom glömt att nämna den där idén med billboards för mig..
Jag är dock mörkhårig, de lyckades inte göra mig blond i Photoshop, tack och lov!Inget ont om blondiner, men jag passar verkligen inte i ljust hår..


Nu ska jag dra på mig pulsklockan och mina löpardojjor och dra till gymmet och springa intervaller. Är sååå skönt att komma in i rutinerna igen efter den elaka förkylningen och alla helger..

 

Är det en vanlig dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Linas intervallträningsdag, hurra hurra HURRA! 

Ovido - Quiz & Flashcards