Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Lina - 12 januari 2010 19:32

Ja, Carro, det är i motvind draken lyfter. Och SOM den lyfter!
Mindre än 24 timmar senare har jag inte mindre än sju scannade och klara betyg i min mailbox!

Syster hittade trots min katastrofröra på alla mina betyg;
- Gymnasiebetyg
- TFU-betyg
- Grundkurs personbil
- Grundkurs terrängbil
- Vitsord från värnplikt
- Vitsord från förra svängen i Kosovo.


Och jag har på egen hand lyckats plocka fram mitt nuvarande, preliminära betyg.

Dokumenten tog sig via en vän som sprang upp på jobbet efter arbetstid, in i scannern och till min inbox, mitt eget åkte jag till svenska campen och fick hjälp av fröken T att scanna.


Tack, ni är bäst!
Nu ska jag bara skicka in ansökan också.

Spänn fast säkerhetsbältet liksom, nu flyger vi!

Ovido - Quiz & Flashcards