Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Lina - 23 januari 2010 15:37

Så, nu kan jag äntligen uppdatera bloggen.


I torsdags morse packade jag nämligen väskan och for hem till Sverige, höll mig hemma och gömde mig, kunde inte skriva något här eftersom pappa läser bloggen.
Mamma ringde mig på mobilen och vi spelade vidare, hon frågade om vädret i Kosovo trots att hon visste att jag satt hemma i soffan.


I fredags tog jag bussen och mötte mamma, vi lastade över all mat hon köpt i Skolådan som jag sen smugglade hem.
I morse var det logistik på hög nivå, när pappa åkte hemifrån för att se Gudbarnet spela innebandy kastade jag mig i bilen, lastade över från min bil till svågerns, åkte med honom och barnen, handlade det sista, smög hem. När matchen var slut kom storasyster och barnen i 190 km/h, för att hinna före pappa hem.

När han väl kom, så stod de och sjöng i köket.

Och när det blev dags för "och när han har levat..." så klev hon som egentligen ska vara i Kosovo också fram.

Vi kan väl säga att han blev ganska överraskad. :)


Och glad :)


Nu är det bara fas två kvar; i morgon packar vi och far till fjällen!

Ovido - Quiz & Flashcards