Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Lina - 28 juli 2008 16:02

Kan man bli annat än glad, när man hämtar posten och den innehåller ett brev från storasyster, som inte bara hittat kvittot på min mobil utan även kvittot jag trodde var för länge sedan förlorat; det på kameran.
(Som vi båda letat efter sen...april..?!)


Nu har jag därför;

- postat min trasiga mobil + kvitto och ersättningsanspråk till försäkringsbolaget som tänker ersätta mig för mobiltelefonen jag slog sönder när jag ramlade hemma på leaven. Självrisken var på 800:- men hey, det är alltid nåt. Mobilen kostade 2600:- ny...

- postat ersättningsanspråk för mitt trasiga objektiv som gick sönder när jag skickade kameran som rekommenderat brev hit ner. Ersättningsanspråk; 1895:-...


Så jag har tretusen anledningar att säga TACK, världens bästa storasyster!



...och ja, nu är jag på bättre humör. 5 kilometer på löpbandet och ett brev, det var allt som krävdes... :)

Av Lina - 28 juli 2008 09:26

Nåja, nästan alltid i alla fall...

Foto; Sgt Kjell.

I övrigt är idag ingen bra dag. Jag är suuuuuur.
Jag hoppas den blir lite bättre snart, för det är liksom inte jag att gå runt och vara på dåligt humör och vara trött och sur och arg på folk.

Även om jag har en rätt bra anledning just den här gången.

*morr*

Ovido - Quiz & Flashcards