Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Lina - 27 juli 2008 10:46

Så var det då dags för oss som inte deltog i medaljceremonin på midsommar att ta emot vår medalj.

Jag är numera stolt innehavare till Natos non-article 5 medalj, med tillhörande släpspänne. Inväntar nu bara mitt värnpliktssläpspänne så är jag kitad och klar att vara snygg på mässen. ;)

Det var middag på kvällen med CO och det var ooootroligt god mat. Mmhm!
Stina tog bild på mig men jag har inte hunnit tömma minneskortet, men jag lovar att bild kommer..!

Annars är det ganska lugnt här, chefen är fortsatt på leave så det är tyst och tomt och tråkigt.

Har fått något ryck och börjat springa igen, blev fem kilometer igår och sex kilometer i morse, i stället för att trampa runt i leran utanför campen höll jag mig till löpbandet på gymmet. Med musik och rätt sällskap är det hyfsat underhållande även om man bara står "still" och inte kommer någonstans.

Ikväll är det spinningdags igen också - det går för runt hela tiden!


Igår lunch åt vi thailändsk mat på KFOR Main, det var grymt gott, och billigt eftersom majoren fick för sig att ta notan...
Stina och jag shoppade lite efteråt - storasyster; jag hittade sån där lakritsshot som jag fick hos er på midsommar, mmmmmm!!
Lite mer proviantering inför måndagens bus blev det också.

Buset är tyvärr alldelens för farligt att berätta om här, men kul kommer det att bli i alla fall.


Just nu snurrar det ganska duktigt i mitt huvud av tankar som jag inte kan få fatt på, så jag ska gå och öppna kassan och börja jobba i stället.

Jobbigt att tänka för mycket. Men fortsättning följer...

Ovido - Quiz & Flashcards