Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Lina - 8 juli 2008 16:38

Jag har knyckt (jo, jag frågade om lov först!) en liten lista från Eponine.


Vem kramade du senast?
Nicole och Anton, i fredags. Vi har en fredagskramstradition.

Vad åt du senast?
Mjuk smörgås med danskt knepigt smör och gurka.

När träffade du senast en familjemedlem?

Storasyster som följde mig till tåget den... 30 juni.

När bråkade du senast med någon?

Oj. Det vet jag inte ens. Sist jag grälade så där riktigt rejält var faktiskt under strid i bebyggelseveckan när jag och fröken C rök ihop nåt så alldelens grönjävligt över en banal sak som ett batteri till en ra180...

När tränade du senast?

I morse. Tre varv runt campen och sen rehabträning av foten på gymmet.

När gav du senast någon en komplimang och vad sa du?

Hjälp, det var nog alldelens för länge sedan.

När vad du senast glad?

Igår eftermiddag, när Syscon rattat in Vinyl 107 på vår radio här nere och jag var ensam på kontoret och kunde dansa. Plus att jag fick fina, fina mail att svara på mellan dansstegen. Mmmmmhm!

När var du senast ledsen?

Igår förmiddag, när livet bara gick i uppförsbacke heeeela tiden.

När var du senast på en konsert?

Hm... Det måste ha varit när jag och syrran var på Eric Gadd i konserthuset för en oherrans massa år sedan. Jösses, har jag inte varit på konsert sen dess?! Ska försöka ta mig iväg och se Lars Winnerbäck i augusti dock.

När var senast du lagade mat?

För ungefär en månad sedan då jag satt vakt på en av våra bevakningsstationer.
Tacopaj och en förunderligt god kladdkaka på hälften bordsmargarin, i en allt för stor form som dessutom var ”bröad” med kokos.

Ovido - Quiz & Flashcards