Alla inlägg den 14 december 2008

Av Lina - 14 december 2008 22:55

Det var en rackarns söndag och gå fort! Jag hänger inte med...
Jag har dock hunnit en massa saker idag.

Började med att städa färdigt, dammsuga, diska och torka golvet.

Duschade och slängde på mig lite kläder, stack ut till IKEA och hjälpte Rickard att välja ut ett matbord (väldigt svårt jobb - han visste redan vilket han skulle ha!) och stolar, vilket var en något större utmaning.
Jag storhandlade i vanlig ordning; möbeltassar och en låda att ha i mitt tomrum i TV-möbeln... Hm.
Bordet hade de men han fick åka hem med bara en stol i stället för sex stycken. Å andra sidan har han inte tapetserat klart än så det hinner vi väl med en annan dag.

Sen for jag och Skolådan till ICA Maxi och fyllde på fröförrådet lite.
Hem, började pyssla med julkorten och sen iväg på träning. Blev ett riktigt svettigt bodypumppass idag, de hade nytt pass och jag fick något ryck och la på mer än vanligt. I kombination med gårdagens benpass kan jag säga att jag har en sån träningsvärk att jag inte kan sitta med benen i kors, jag kan nämligen inte få upp ett ben ovanpå det andra...
Undra just hur det blir i morgon. Då ska jag stå och gå hela långa dagen..!

Hem igen och gick en dust med tvättberget. Jag vann!

I övrigt är morgondagen startskott för något nytt och hemligt i mitt liv. Det kommer att refereras i bloggen som "projektet". Vi får väl se hur det går. Det är SPÄNNANDE i alla fall.
Jag har världens bästa uppbackning så det är i princip stört omöjligt att misslyckas. :)


Nu måste jag skutta i säng så det blir i morgon någon gång. :)

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards