Alla inlägg den 9 december 2008

Av Lina - 9 december 2008 15:40

Ugh, idag var det kallt!
Jag pälsade på mig nästan alla jobbarkläder jag äger och såg ut som en stor blå Michelingubbe när jag gav mig ut.
Underställ, långärmad t-shirt, tjock fleecetröja och allvädersjacka, uniformsbyxor och överdragsbrallor. Till detta mössa, hjälm, handskar och en stor blå och svart sjal som jag knöt för ansiktet, såg ut som en rånare. :)
Samtliga plagg var givetvis mörkblå. :)

Tänkte ju bjuda på en massa bilder idag, ja, eller hur, naturligtvis la min kamera av nästan på en gång. Dåligt batteri. HM. Får bli i morgon i stället.


Har varit hos sjukgymnasten och fått mer övningar, fortsätter med rehabträningen och fortsätter att ta det lugnt med belastningen. Återbesök i januari. Inga större nyheter, foten är mindre svullen och inte lika blå längre, men den är fortfarande väldigt instabil och gör ont i många lägen. :(

Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen en timme, vila och kanske läsa lite, innan jag pallrar mig iväg till gymmet. :) Det tar på krafterna att börja kl 6 och dessutom vara ute och jobba i friska luften fyra timmar per dag...

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards