Alla inlägg den 8 december 2008

Av Lina - 8 december 2008 18:28

Efter fredagens total katastrof på jobbet var jag inte så överdrivet peppad att gå dit i morse precis.
Jag visste att jag skulle köra bäring på ett stort villadistrikt där jag inte kört på fyra år, på moped i blötsnön med tung reklam dessutom.
Oooh så taggad jag kände mig klockan sex när jag klev in på jobbet.

Men. Det gick över all förväntan. Distriktet jag fick köra var en riktig höjdare och absolut ett nytt favoritdistrikt. Jag tog mig runt, trots att jag var ovan, på mindre än fyra timmar. Klart godkänt då jag även hann med att snurra tre varv på samma gata innan jag hittade var jag skulle börja...
:) Jag var rätt blöt när jag kom in, och kall som bara den, ska få överdragsbyxor i morgon och de kommer sitta finfint mot fartvinden.

Foten tackade särskilt för att den slapp trappor och tung cykel idag.

Som tur är får jag stanna där resten av veckan. Tjoho!

Ser ni någon som åker runt på en stor gul moped och flinar som en idiot är det nog jag...

Och sen blev jag erbjuden en ledig dag nästa vecka, bara så där. Så på torsdagen är jag ledig och ska dra till bästa Dalarna och julshoppa med Fru From. Härlisch!

Tänkte faktiskt köra "Ett Foto I Timmen" i morgon, så ni får hänga med mig på jobbet. I morgon ska jag även till hälsocentralen och träffa min sjukgymnast. Det blev inget förra veckan eftersom han tyvärr var krasslig.


Tills dess, ha det så bra, själv spenderar jag resten av kvällen på soffan.
Ska ge mig i kast med ett nytt försök; jag ska prova att dricka te...
Lisa; i brist på löparglädje tänkte jag prova te-och-mys-med-en-filt-i-soffan. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards