Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Lina - 19 augusti 2008 10:32

Så där ja, nu har jag släppt sargen och kommit in i matchen igen, snart avslutat mitt första arbetspass efter leaven.
Skönt att vara tillbaka i vardagen..!
Vi har revision just nu, så det är lite ovanligt ändå, att vara tre personer på kontoret.


Resan gick bra, jag hade sällskap från stationen, på tåget, på Arlanda och på flyget, så det var extra bra. Vi sov så gott, lutade mot varandra med en tröja som huvudkudde, så vi märkte inte ens att vi var på väg att mellanlanda förrän däcken sattes i backen...  :)

Här verkar det ha hänt MASSOR när jag varit borta, så jag har fullt sjå att hänga med och höra och få berättat om allt tok som hänt.

Skoj!


Tyvärr verkar dock alla överge mig den här veckan åt olika håll, så jag får roa mig själv några dagar. HM! Stina far på leave och de andra skingras för vinden på alla olika sorters uppdrag. :(

Ett  nytt spinningpass ska det mekas ihop i alla fall, innan torsdag är det sagt. Jag tror det blir lite ABBA-inspirerat, jag är lite förstörd efter att ha sett Mamma Mia i söndags. "Gimme, gimme, gimme..." *visslar*

På torsdag och fredag ska vi ut på lite bus som det verkar, det ska bli roligt, men varmt... ;) Vi får väl se!

Nä, nu är jag hungrig. Mat, mat, mat!

Ovido - Quiz & Flashcards