Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Lina - 10 augusti 2008 19:14

Det är så skönt att vara hemma, mest för att det är avkopplande att ligga i soffan och zappa på tv:n, eller hänga med sina favoritkompisar en lördagskväll.


Att vara i sin egen lägenhet är också skönt, jag har packat upp lite av allt jag stuvat undan, det är bra att få lite ordning igen så slipper jag göra allt när jag kommer hem i november.

Det har regnat nästan non-stop sedan jag kom hem, det är lite deppigt.
Jag har träffat människor jag inte sett på länge, jag har ätit middag hos mor och far, jag har varit på fest med mina hemvärnskompisar (och blivit lurad till att hänga med på övning till helgen... Hur gick det här till?) och jag har som sagt, slappat i soffan, sett Emma Johansson ta OS-silver på cykel (och förundrats över det faktum att vi faktiskt kört samma tävlingar för några år sedan...). Lugnt och skönt.

Jag har även trasslat till det lite för mig själv, men det går över.
Lagat mitt Internet med häftmassa har jag också gjort. Lång historia, och vad säger man... En bild säger mer än tusen ord?

Veckan erbjuder roliga saker; syskonbarn x fyra, staketspjälsmålning med pappa, shopping med mamma, kanske en tripp till Västerås, övningen till helgen... Ja, det hinner hända mycket än.

Nu väntar ryggläge på soffan. Over and out!

Kram.

Ja, datorns uttag är lite... glappt. Eller VAR lite glappt...

Ovido - Quiz & Flashcards