Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Lina - 24 oktober 2008 22:47

Ja, idag var det faktiskt både löning OCH fredag på samma gång.

Trevligt, givetvis, men också en otrolig arbetstopp för min del.

Jag var väldigt slut i huvudet när jag gav upp för dagen.

Nu har vi stängt, för sista gången har jag blåst i hornet, jag har tagit ner flaggan och vänt på skylten. Min sista dag på jobbet i Kosovo.

Känns konstigt att tänka på.

Om exakt en vecka är jag hemma i min egen lägenhet. Det ska bli skönt, samtidigt som jag har svårt att förstå att det verkligen är slut nu.

I morgon blir det en snabb roadtrip till Makedonien och tillbaka, en kväll på mässen och på söndag lämnar vi formellt över ansvaret till nästa kontingent.

Det är svårt att sätta ord på alla känslor som virvlar i huvudet så jag försöker inte ens.

Jag saknar er redan - trots att ni är precis brevid mig.

Ovido - Quiz & Flashcards