Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Lina - 12 oktober 2008 20:59

Igår hade vi något som vi alla sett fram emot med spänning; civilkväll på mässen! Det var röjt så att det fanns dansgolv, man fick ha civila kläder och utsläppt hår. Whooho! :)

Jag hade, dagen till ära, färgat på mitt hår, lackat naglarna och lagt ansiktsmask. Försökt bli lite mer tjej än vanligt...
Sen på med svarta jeans, högklackade svarta skor, tunn blus och väst. Skinnpajen över för att inte frysa ihjäl. Håret fick jag hjälp med, så det blev fläta, tänk att mitt hår är tillräckligt långt nu. Tokigt. Utsläppt var inget alternativ, då hade jag fått spel efter fem minuter. Jag är inte van att ha utsläppt efter att ha varit tvungen att ha hästsvans i över ett år!

Ner till mässen och där var det redan fullt med folk, och mer blev det.

Tjatade med mig Stina upp på dansgolvet och snart var det fullt med folk som rockade loss. "DJ:n" spelade både disco, gamla godingar som ABBA och han spelade låtar man kunde bugga till. Sooom vi buggade! Uj uj uj.
Rena showbuggen där ett tag. Svetten rann och fötterna protesterade hejvilt. Men ack, så roligt det var.

Så i morse vaknade jag och var trött i benen, det var intressant.

Tog en sovmorgon innan jag pallrade mig upp och käkade sista brunchen här nere. Gott som vanligt.


Idag har jag varit till amerikanska campen på lite ärenden, jag var bland annat till sjukhuset och lämnade två t-shirtar till min brevkompis som jobbar där. :)

Spinning som vanligt efter middagen, mina ben var seeeega kan man säga.

Och nu ska jag gå hem och umgås med min sambo Stina som precis har flyttat in i vår numera gemensamma tjugofotscontainer. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards