Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Lina - 25 mars 2010 14:07

Just nu;


- flyttar jag för femte gången, denna gång från min barre till ett liiitet, liiitet gästrum som jag delar med J tills missionen är slut. Vi kan inte stå upp båda två samtidigt för det räcker inte golvytan till. Ungefär.
- har jag fått ett lönebud från nya jobbet som jag blev förvånad men glad för.
- har jag blivit erbjuden ytterligare ett jobb, men det tackade jag nej till på stående fot.
- skiner solen.
- är det jättevarmt.

- är jag glad och nöjd och tacksam över allt jag fått uppleva, allt jag fått lära mig och alla människor jag fått träffa den här missionen.

- räknar jag dagarna till hemfärd, snart är det mindre än tvåsiffrigt.

- har jag beställt en hel trave kläder som kommer med posten lagom tills jag kommer hem. Nödvändigt eftersom mitt nya jobb är i civila kläder... För första gången i mitt yrkesverksamma liv ska jag varken ha postuniform, M90, vit serveringsskjorta och förkläde, Fjällrävenbrallor och Abisko t-shirt eller  Clas Ohlsonskjorta och blåbyxor.

LÄSKIGT!


Sa jag att jag längtar? Jag LÄNGTAR, oh, så jag längtar..!


"Hemåt det bär för varje minut..!"

Ovido - Quiz & Flashcards