Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Lina - 5 mars 2010 12:37

När man precis trodde att de flesta dörrar öppnat sig (och stängt sig också, för den delen), så är det någon som hör av sig. Ringer, mailar och skickar SMS.


Och erbjuder en intervju. Till ett jobb jag inte sökt. Men gärna vill ha.

Bara så där.

Helt oväntat.


Så på tisdag behöver jag tumhåll igen! Telefonintervju med hemlandet, treårigt vikariat på tapeten.


I övrigt: det snöar. Det är råkallt. Det är fortfarande lite förvirrat i min skalle. Jag kan erkänna att jag har ganska dålig koll på vad det egentligen är jag gör. (Men!"If you can't make it, fake it!")

Men vet ni? Det är fredag.

Det blir inget fredagsmys denna vecka heller, men väl mässhäng, en kram eller två, lite quiz och förmodligen en trevlig kväll.

Det är inte kattlort det heller.


Sen är det bara på't igen, för i morgon är det lördag, med spinning på schemat!

Ovido - Quiz & Flashcards