Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Lina - 24 februari 2010 18:14

Har skött medicineringen enligt doktorns order och nu verkar hostan äntligen ge med sig. Tur. Har vilat, inte tränat alls, inte gått promenader, ingenting. Jättesvårt, men nödvändigt.
Nu kliar det i kroppen och jag vill kasta mig ut och ta igen allt jag missat bara för att jag känner mig lite piggare, men.. Jag ska inte. Lovar.
En dag till vila, sen ska jag börja lite försiktigt.

Men jag behöver inte längre ta i från tårna för att kunna andas, jag sover gott på natten och låter inte som en gammal skruttig bil som harvar på startmotorn längre.

Framgång!

Fast, lördagens fystest blir nog ogjort för min del. Känns inte som om jag är på toppen av min fysiska förmåga precis, eftersom jag nästan flåsar ihjäl mig när jag går uppför trappen. Hmmm.


I övrigt har jag blivit helt fast i det här med att göra överlevnadsarmband av fallskärmslina, så jag knyter och knopar för brinnande livet. Roligt. Har lite beställningar, får väl se vad jag kan få till.

Provar mig fram än så länge och har två försökskaniner som utvärderar.. :)


Fick höra häromkvällen att min nya soffa äntligen hittat fram och nu ska jag bara fixa pengar så ska världens snällaste pappa hämta den åt mig. Ska bli jätteroligt att se när jag kommer hem!

Nu måste jag packa, för i morgon bitti flyttar jag (IGEN), byter camp, chef, jobb, bil...

Ska bli roligt och ändå lite sorgligt att säga hej då till allt här.


Bäst att packa och städa av lite så det bara är att sticka i morgon! :)

Ovido - Quiz & Flashcards