Alla inlägg den 29 december 2009

Av Lina - 29 december 2009 14:52

Jag gjorde mer än bara mäta.

Jag råkade visst köpa en ny soffa också!


Eller åtminstone lägga handpenning på den, för det är inte leverans förrän v. 2... :S


Då är jag inte hemma. Harkel... :)

Av Lina - 29 december 2009 10:17

Hua, har varit ute och sprungit, i fjorton minusgrader. Brrr... är ordet. Mina lungor belönade mig genom att erbjuda tokhosta efter det, kanske inte var så smart ändå, men men. Sägs att det är plusgrader och snöfritt igen på Balkan, får väl se, jag åker tillbaka i morgon. Packar täckbrallorna för säkerhets skull! Och min nya flanellpyjamas, det är slutfruset på nätterna...

Har inget internet hemma i betongen, så jag smygsurfar på grannens trådlösa ibland, när signalen är tillräckligt bra och han/hon inte slänger ut mig, därav de dåliga uppdateringarna på sistone.

Tvättar, städar, packar, ska åka tillbaka med Skolådan till pappa och mamma (samt snika till mig lunch, så klart..) samt titta in och kolla på en soffa jag såg igår när jag var ute med Stina och shoppade. Ska mäta och fundera om den får plats i mitt vardagsrum. Vardagsrummet jag kanske måste flytta ifrån... Suck. De ska rusta och göra större lägenheter i det här huset, med min vanliga tur kommer väl min lägenhet att stryka med och jag blir erbjuden något eländigt i något annat hus här. Blä! Jag viiiill iiinteee!


Nåja. Den dagen - den sorgen..!

Ovido - Quiz & Flashcards