Alla inlägg den 23 december 2009

Av Lina - 23 december 2009 18:32

Ja, igår morse rasslade franyskan upp kvart i tre, strax före fyra orkade jag lyfta på huvudet och säga hejdåochgodjul, sen sov jag en timme till innan det var dags för mig att kliva upp, duscha, packa det sista, skotta fram bilen och dra till flyget.


Vi fick sitta på flygplatsen och vänta på planet tre timmar extra, inte så jättekul, men när vi landade stod det två välbekanta figurer och vinkade som tokiga inne i terminalen.

VÄRLDENS BÄSTA MAMMA OCH PAPPA, som trotsat snö och förseningar och annat tok och tagit sig till flyget för att hämta hem mig.


Jag följde med dem hem, hämtade älskade lilla Skolådan och drog hem till tomma tvåan i betongen. Från dörren tills jag var på plats under duntäcket - fem minuter. Som jag längtat...

Idag har jag sprungit på stan en sväng, kom hem med bara kassar till mig själv, total egotripp! Nu är jag på plats hemmahemma i Tokåker igen, så det finns förutsättningar att bli en riktigt, riktigt BRA jul! :)

Ovido - Quiz & Flashcards