Alla inlägg den 25 november 2009

Av Lina - 25 november 2009 15:46

Dagens...


...minus: fy, vilken sjukt jobbig huvudvärk jag har idag. Ugh, ugh. Två amerikanska iprenlookalikes senare så har det åtminstone slutat blixtra framför ögonen. Gött.
...plus: lönen! Och vilken lön sen! Kära skattebetalare, jag gillar er!
...bonus: att chefen lovat bjuda på kebab ikväll, jag tror det var som tack för städningen. Det är jag fanken värd.. :)

...knasigaste: att min uniform i morgon ska sitta på en civilanställd svensks fru, för att ta ett kort till en kalender. Att det är frun och inte jag som är på bilden beror på att jag "inte ser tillräckligt svensk ut." - Dagens bästa citat?

Jag har fått höra från två helt olika personer i dag att det är en katastrof att en svensk blondin väljer att färga håret svart (nåja, det är bara mörkbrunt, men ändå). Pfft!
De skulle ju behöva se hur jag ser ut i mitt råttfärgade hår så skulle de genast förstå...


Nä, nu ska jag vila ögonen en stund innan det är dags för kvällens körningar.

Ovido - Quiz & Flashcards