Alla inlägg den 11 november 2009

Av Lina - 11 november 2009 08:22

Ja, nu blev det plötsligt vitt i stället. Kom lite, lite snö i natt så marken är vit.


Hade en lite stressig men rolig dag igår, bjöd Stina på lax och avocadosallad (utan avocado för den visade sig vara stenhård.. :( ) och lite fika innan jag hoppade in i lådan och åkte söderut, träffade Beccs och gick husesyn i nya lägenheten. Mys!

På vägen hem hann jag med en telefondejt med fröken L också, så jag utnyttjar min tid effektivt i alla fall! :)

Lådan gick som en oljad blixt, och det är väl tur det nu när den fått både ny damask och ny termostat...


Idag väntar lite vinterdäcksbestyr med storasyster, tvätt, packa, göra klart i vitrinskåpet och om jag har tur hinner jag en sväng till den nyblivna frun som gått och gift sig i smyg. Det vore kul.

Bäst jag sätter fart här då!


Ovido - Quiz & Flashcards