Alla inlägg den 21 april 2008

Av Lina - 21 april 2008 20:16

...att jag lovade er en bild på mig i mina nya snygga solglasögon.
Blev int' riktigt så.
Men jag kan ge er några andra bilder!


Bild från söndagens utflykt!


På väg ut från gaten kan man träffa... Allehanda skumma fordon. :)




Vi sa hejdå till företrädarna med stil! Och eld.. :)

Och sist, men inte minst... Dags att driva med nån som har lite humor! Beccs, du önskade dig en bild på ett flygplan i Kosovo. This is a flygplan in Kosovo... :D


Postplanet som är på väg att...ehum...taxa ut!



...och dom säger att jag har för mycket tid att hitta på bus. Vad har dom fått det ifrån?! ;) (Är väl helt normalt att ligga på marken utanför kontoret och ta kort på ett leksaksplan?! Inte?)

Tack för kramar och värme från alla håll, på alla vis.
Saknar er!!
KRAM.

Ovido - Quiz & Flashcards