Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Lina - 27 februari 2008 22:58

...är ack så bra ibland. Jämt. Hela tiden.
Syster U var här idag och satte blåslampa i rumpan på mig, så plötsligt har jag nästan fixat allting inför fredagens fest. Bara så där.
Vi betade av en inköpslista lång som en arm, kom hem med nästan allt, bara små kompletteringar som behövs.
Känns som om en sten föll från mina axlar!
Nu har jag bara ett par saker kvar att göra så är jag på banan!

Hejja!


Syster H försåg mig med allt jag behövde låna inför festen och exsambon vaskar fram nya program till min ledsna dator. Allt löser sig...

I morgon ska jag förmodligen till Dalarna, jag vet inte för det har varit väldigt tyst om det, men jag planerar för det så får vi väl se om de hör av sig! :)
På tal om Dalarna så körde jag "Pimp my ride" idag. Tvättade och donade med Skolådan så oj oj oj.

Blev den inte söt, så säg?

Nu måste jag sova!
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards