Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Lina - 2 februari 2008 10:09

God lördagsförmiddag!
Här är allt, efter omständigheterna som man brukar säga, ganska bra.
Veckan har varit intensiv med jobb, träning, städning och pyssel.
Igår körde jag två distrikt, ett på mitt nuvarande jobb och ett på mitt gamla. Fin blandning av lantbrevbäring bland lantbrukare och kohagar och trappspring i stan.
Kom hem runt 15.30 och var alldelens skakis i benen. :)

Har precis skakat liv i min nya dator. Den har 17" skärm, är alldelens blank och har 160 GB hårddisk. :)
Fick det trådlösa nätet att fungera - alldelens själv! Jag är imponerad av mig själv faktiskt...

Nu ska jag slänga mig i duschen, sticka iväg i Skolådan, köpa blommor, present, sola lite och sen hem. Ska färga på håret, för ikväll ska jag till Stinis på fest och sen blir det en liten krogrunda på det... Funderade på kjol ikväll men när termometern visar nollgradigt och snön yr kanske det vore smartare med jeans. ;)


I morgon ska jag visa lägenheten för en tjej som kanske ska hyra den när jag är borta.


TREVLIG HELG!


Ovido - Quiz & Flashcards