Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Lina - 3 januari 2008 09:59

Slog mig igår att det är ju januari nu. Det betyder att snart är det mars.
Oj!


Just nu står en hel del saker på schemat.
Jag måste pyssla om Skolådan - besiktning på måndag!
Jag måste ladda med talböcker - operation med tillhörande sängläge 15 januari, blir kvar i sängen minst ett par dagar, hemma från jobbet en vecka.
Träffa alla som är "hemma" och hälsar på, bästa Beccs, norskan med lillstumpan och kusin A, försöka hinna med de jag försummat under hösten. Helst av allt vill jag kasta mig i Skolådan och åka till Dalarna också.
Längtan är stor och stark...

Annars då, jo, jag är trött på min hemsida för sjuhundrafyrtiotolfte gången. Ska ge WP en chans igen.
Tränade igår, spinning och core. Lite skakig i benen idag.. :)
Blir mer core idag och sen dans på det - som jag har längtat!

Nu måste jag gå och göra lite nytta. Vi är en man kort idag tyvärr. :\

Ovido - Quiz & Flashcards