Alla inlägg den 24 september 2007

Av Lina - 24 september 2007 18:54

Vi börjar lära känna varandra på logementet nu. Vilket känns skönt.
Jag har haft turen att hamna i det allra bästa gänget. Även om jag kanske är en smula partisk. Men det kändes skönt att ha en hel grupp som kom och peppade mig när jag fällde en tår eller två i gympasalen idag.
Jag vet inte, men tröttheten och det faktum att jag inte kan göra armhävningar ens på beställning tog väl ut sin rätt.
Men när man får höra från gruppen att "du är väl för fan inte här för att göra armhävningar heller!!" så känns det skönt. Jag kan väl kanske nåt annat i stället...

Igår fick vi marschera hem från skjutbanan med stridspackning och vapen. (Ca 25-30 kg) Det var jobbigt eftersom jag har känningar av urinvägsinfektion, men det gick över all förväntan. Ska köpa inlägg till mina skor bara så är jag på banan på allvar. Funderar på om jag ska ställa upp med sjuklapp i morgon så jag får ringa kompanisyster för det här funkar inte...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards