Alla inlägg den 11 december 2007

Av Lina - 11 december 2007 18:38

Åh, hej, jag vet att jag är usel på att uppdatera just nu, men hang in there - på fredag är det muck och sen ska jag uppdatera med allt viktigt som hänt! Som typ...
- att vi körde SIB hela vecka 46 och det var huuur kul som helst.
- att vi varit på slutövning och eskorterat VIP och träffat rikshemvärnschefen.
- att vi lärt oss använda hundar i plutonen
- att "allt som kan gå åt helvete GÅR åt helvete"
- att supersnygga blixtlås höger inte hjälper om man missat att man har en fiende som skjuter en i ryggen...
- att alla befäl kanske inte är så strama som de verkar
- att jag har världens bästa syster som eftersände alla mina Kosovopapper
- att jag snart får klinker och parkett i min lägenhet. Tror jag.
- att på torsdag kör vi alternativ lucia
- på torsdag kväll är det plutonsmiddag!

Nu ska jag gå och ladda för Coopertest i morgon. Under 11 minuter och minst åtta personer bakom mig är målet. Håll tummarna...

Ovido - Quiz & Flashcards